بازاريابي بين المللي و راهكارهاي ورود به بازار بين المللي 18 ص

بازاريابي بين المللي و راهكارهاي ورود به بازار بين المللي 18 ص

فرمت فایل: ورد – Word  
کتاب سبز – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 18بازاريابي بين المللي و راهكارهاي ورود به بازار بين المللي زیر نظر استاد ارجمند : سرکار خانم کهترپور گردآورنده : مهسا کاظمی پاييز1387 چكيده امروزه شركتها صرف نظر از زمينه فعاليت خود (اعم از توليدي و خدماتي)، براي موفقيت و بقاي خود در بازارهاي رقابتي و به شدت درحال تغيير جهاني ، نيازمند ارائه ارزش بيشتر به مشتريان خود ميباشند؛ ارائه ارزش بيشتر از طريق خلق و كسب مزيت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.