مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم

مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم

مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم

65 صفحه
بصورت فایل ورد
همراه با منابع کامل
2- مقدمه. 11
2-1- بخش اول: خود تنظیمی. 11
2-1-1-مفهوم خود تنظیمی. 11
2-1-2-یادگیری خودتنظیمی بندورا14
2-1-3-خود تنظیمی یادگیری پینتریچ. 15
2-1-4- الگوی پیشرفت مهارت برنامه‌‌ریزی. 19
2-1-5-تئوری ویگوتسکی دربارۀ بازی روانی اجتماعی. 21
2-1-6-1-موقعیت تصویرسازی. 21
2-1-5-2- نقش‌ها23
2-1-6- بازی اجتماعی و روانی و زبان و برنامه‌‌ریزی شخصی. 23
2-1-7-ابعاد یادگیری خود تنظیم. 26
2-1-8-عامل اصلی پیکربندی خودتنظیمی ‌26
2-1-9- الگوهاي…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.