موضوع دانلود : پاورپوینت تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار (فصل6 کتاب کاتلر) – پاورپوینت تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار (فصل6 کتاب کاتلر),پاورپوینت تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار ,پاورپوینت فصل6

عنوان: پاورپوینت تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار (فصل6 کتاب کاتلر)

دسته بندی: علوم انسانی

نشان شده با : پاورپوینت تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار (فصل6 کتاب کاتلر),پاورپوینت تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار ,پاورپوینت فصل6

پاورپوینت  تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار (فصل6 کتاب کاتلر)   23اسلاید بازاریابی ومدیریت بازارپیشرفته                        تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار (فصل6 کتاب کاتلر)   عوامل موثر بر رفتارخریدار: شامل عوامل؛ فرهنگی اجتماعی شخصی وروانشناختی میباشد.    اولین سبد: کل نامهای تجاری یک کالا را نشان میدهد دومین سبد:زیرسبدی از نامهای تجاری سومین سبد:تعدادی از این نامهای تجاری با معیارهای اولیه خرید جور در میاید چهارمین سبد: همانطور که خریدار بررسی میکند تعداد نامهای تجاری کم میشوند پنجمین سبد:انتخاب نام تجاری مورد دلخواه خریدار ارزیابی گزینه ها:یعنی خریدار در نهایت چطور تصمیم گیری کند. ارزیابیها متفاوتند خریدار ابتدا سعی میکند نیاز خود را برآورده کند دوم از کالا بعنوان راه حل برای رفع نیاز استفاده میکند سوم خریدارهرکالارا بمنزله مجموعه ای ازصفات میبیند که هرکدام نیازهایی را برآورده میسازند. صفات اختصاصی کالاها …

برای دانلود در کادر آبی رنگ کلیک نمایید و پس از انتقال به صفحه خرید اقدام به واریز وجه فایل نمایید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.