موضوع دانلود : پاورپوینت تعیین قسمت بازار٫انتخاب بازار هدف فصل9 مدیریت بازاریابی – پاورپوینت تعیین قسمت بازار٫انتخاب بازار هدف ,پاورپوینت فصل9 مدیریت بازاریابی,پاورپوینت تعیین قسمت بازار,پاورپوینت انتخاب بازار هدف

عنوان: پاورپوینت تعیین قسمت بازار٫انتخاب بازار هدف فصل9 مدیریت بازاریابی

دسته بندی: علوم انسانی

نشان شده با : پاورپوینت تعیین قسمت بازار٫انتخاب بازار هدف ,پاورپوینت فصل9 مدیریت بازاریابی,پاورپوینت تعیین قسمت بازار,پاورپوینت انتخاب بازار هدف

پاورپوینت تعیین قسمت بازار٫انتخاب بازار هدف فصل9 مدیریت بازاریابی   14اسلاید فصل نهم   تعیین قسمت بازار ٫ انتخاب بازار هدف مقدمه شرکتی که تصمیم میگیرد در یک بازار گسترده به فعالیت بپرداز د معمولا از عهده ارا ئ ه خدمت به تمام مشتریان آ ن بازار بر نمی اید . مشتریان بی شمارند نیازهای خرید انها بسیار متنوع شرکت به جای انکه در تمام جهات به رقابت بپردازد ان قسمتهایی که کارامدتر میتواند به خدمت رساند .   بازاریابی هدفمند   مستلزم انست که بازاریابان   سه مر حله اصلی   زیر را طی کنند :   ۱ – قسمت بندی بازار : ت عیین گروهای برجسته خریدارانی که ممکن است به کالا یا عناصر بازاریابی نیاز داشته باشند   ۲ – هدف گیری در بازار : انتخاب یک یا چند قسمت بازار برای ورود   ۳ – جایگاه یابی : تعیین و اعلام مزایای برجسته و اساسی کالا   قسمت بندی بازار 1 – متغیرهای قسمت بندی را تعیین کنید و آنگاه بازار را تقسیم کنید.   2 – برای قسمت های حاصله شرح مختصات تهیه کنید. …

برای دانلود در کادر آبی رنگ کلیک نمایید و پس از انتقال به صفحه خرید اقدام به واریز وجه فایل نمایید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.