موضوع دانلود : پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور ، نگرش و رفتار – پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور , نگرش و رفتار,پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور ,پاورپوینت نگرش و رفتار

عنوان: پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور ، نگرش و رفتار

دسته بندی: علوم انسانی

نشان شده با : پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور , نگرش و رفتار,پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور ,پاورپوینت نگرش و رفتار

پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور ، نگرش و رفتار   34اسلاید باور مصرف کننده: معرفت شناختی یک پدیده است و نتیجه یادگیري شناختی است. باور شامل شناختی است که مصرف کننده در مورد پدیده ها + ویژگی ها + منافع دارد. پدیده ها: شامل: مردم،محصولات،شرکت ها، … ویژگی ها: یعنی:خصوصیات و مختصات یک پدیده منافع: یعنی پیامد مثبتی که پدیده براي مصرف کننده دارد . اثر هاله اي : یعنی مصرف کننده بخاطر خوب یا بد بودن یک خصوصیت محصول ، تصور کند خصوصیات دیگر محصول هم خوب یا بد است. اثر هاله اي حتی می تواند از یک ویژگی محصول به خود شرکت یا برند هم القا شود که به رَوَند انگاري معروف است .     عوامل موثر بر اهمیت ویژگی کالا یا خدمات اهمیت ویژگی کالا یا خدمات = ارزیابی شخص در مورد ویژگی کالا یا خدمات اهمیت ویژگی به میزان دقت بستگی دارد یعنی هرچه توجه به کالا یا خدمات بیشتر باشد، اهمیت کالا یا خدمات هم بیشتر می شود . انجام تبلیغات از طریق توجه به ویژگی خاص کالا یا خدمات خود انگاره مصرف کننده     …

برای دانلود در کادر آبی رنگ کلیک نمایید و پس از انتقال به صفحه خرید اقدام به واریز وجه فایل نمایید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.